ארדואן חדשות : Z4ewfrmf3nirum

1233 12102020 - לפני 296 ימים. תיעוד של ארדואן מתקשה ללכת מגביר את השמועות על מצבו.


ארדואן נגד ארה ב אירופה וגם איראן

בטורקיה שוב מתרוצצות שמועות שהנשיא חולה ובימים האחרונים פורסם סרטון שבו הוא נראה מתקשה ללכת.

ארדואן חדשות. ידיעות חדשות תמונות קטעי וידאו כתבות דעות ומאמרים. טאייפ הוא יהודי שמתיימר להיות מוסלמי. מנגד הכורדים מנסים להביא למלחמת התשה.

זאת אחרי שקראו לשחרור איש עסקים תומך אופוזיציה המוזחק במעצר במשך שנים. החדשות 101019 זמן קריאה. החלום של ארדואן הוא הסיוט של טורקיה.

ניצול הזדמנויות יכול להיות שארדואן רוצה להשפיל את ישראל. מביע הערכה על מעורבותך בהשבת העצורים לישראל לאחר שחרורם של הזוג אוקנין ממעצר באיסטנבול שוחחו טלפונית רהמ בנט. מטרת ארדואן במבצע - מהלך מהיר נגד הכורדים.

אחרי נאומו בעצרת האום בספטמבר הוא הבטיח לשנות את חוק הבחירות ובעיקר להוריד את אחוז החסימה מ-10 הגבוה בעולם לחמישה או שבעה אבל מוטב לא לייחס את ההבטחה הזאת לכוונות לנקוט צעדי. אחמט דאווטולו לשעבר ראש ממשלת טורקיה שהקים מפלגה חדשה טען בעקבות הטענות למצבו הבריאותי הלקוי של ארדואן. נשיא טורקיה ארדואן צילום.

בעקבות זאת הייעוץ המשפטי של לשכת נשיא טורקיה החל לטפל בנושא ועורך דינו של. נשיא טורקיה רגפ טייפ ארדואן אמר לנשיא המועצה האירופית שארל מישל כי צריך לקיים תהליך לחיזוק היחסים בין. רהמ בנט שוחח עם ארדואן.

למעשה המשפט שבחר אוסטון להגיד על ארדואן הוא. 30 איש ששיתפו ציוצים עם השטאג שלפיו ייתכן כי ארדואן מת צפויים לעמוד לדין ייתכן שיישלחו לכלא. ארדואן עלה לשלטון כמה חודשים לאחר מכהן ומאז הוא מנהיג את טורקיה בתור ראש ממשלה או נשיא.

חדשות בעולם כינה את ארדואן יהודי - ונקנס על השפלה אנטישמיות בטורקיה. דני אילון לשעבר סגן שר החוץ שוחח עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והתייחס למעצרם של נטלי ומורדי אוקנין. חדשות כיפה 021121 2255 כז בחשון התשפב.

שגריר ישראל בטורקיה. ארדואן ידרוש תמורות מדיניות בתמורה לשחרור בני הזוג החשודים בריגול. תעלה של 15 מיליארד דולר.

מעצר הישראלים בטורקיה. נשיא טורקיה נראה הולך באטיות בתום טקס באנקרה לפני כמה ימים כשעוזריו מפנים לו מחסום בבמה כדי שיוכל להתקדם. לא נראה לי שראוי לדבר ולהניח הנחות על.

לשכת ארדואן נלחמת בדיווחים. קאנאל איסטנבול אמורה לדברי הנשיא להקל את הלחץ במצרי בוספורוס העמוסים ולהזרים הכנסות חדשות לעיר אך על פי המתנגדים ארדואן רוצה להציע לקבלנים שמקורבים לממשלה. עוד לפני מעצרם של הזוג אוקנין אנשיו של נשיא טורקיה ארדואן ניסו לקבוע פגישה עם רהמ נפתלי בנט - ובשל אילוצי לוז ובהמשך מסיבה לא ברורה - בנט התחמק.

מעצרם של הזוג אוקנין הוארך ב-20 ימים נוספים והסבירות כי המניעים לכך הם דיפלומטיים ופוליטיים הולכת וגוברת. הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של חדשות כיפה וקבלו את הסיפורים המעניינים ראשונים. ארדואן זעם וטען שהדרישה של השגרירים הייתה חצופה.

החדשות בעולם חשש בישראל. הצטלמו אוכלים בננה ויגורשו מטורקיה הסרטון המפליל. בעוד שלושה חודשים ייערכו בטורקיה בחירות מקומיות וכמו שהתרגלנו בעבר - רגע לפני בחירות - גם הפעם ארדואן חוזר.

מבחינתו של ארדואן כל יום הוא מסע בחירות. נשיא טורקיה היה שבע רצון מהודעת ההברה של שגרירויות ארהב ו-9 מדינות נוספות שהדגישו שהן לא מתערבות בענייניה הפנימיים. עדכונים שוטפים על ארדואן - עכשיו בסרוגים.

ביום חמישי צוטט הנשיא הטורקי באומרו שהשגרירים לא היו משחררים במדינות שלהם שודדים. כינה את ארדואן יהודי - ונקנס על השפלה יוקסל אוסטון תושב העיר בורסה שבצפון-מערב טורקיה ישלם קנס בן 7300 לירות טורקיות. ארדואן מעורב במעצר הישראלים בטורקיה - וזו הסיבה לכך.


N12 הידרדרות במצבו הבריאותי של ארדואן מתמודד עם בעיות שכחה


רג פ טאיפ ארדואן חדשות 13


ארדואן במסר לישראל נצלו את הקשרים שלנו עם חמאס לטובתכם


ארדואן ברקע טענות על מצבו הבריאותי נשיא טורקיה מפרסם תיעוד חדשות מעריב


חשד לרצח בת 18 בב ש תפנית דרמטית בפרשת המעצר בטורקיה ומזג אוויר אביך חדשות השבת


N12 הידרדרות במצבו הבריאותי של ארדואן מתמודד עם בעיות שכחה


רג פ טאיפ ארדואן


ארדואן מעוניינים בהידוק היחסים עם ישראל חדשות מעריב


רג פ טאיפ ארדואן חדשות 13


ד ר חי איתן כהן ינרוג ק על מצב הבריאות של ארדואן ערוץ 13 4 11 21 Youtube


המדינה מופקדת בידי אדם שאינו בריא מה קורה לארדואן חדשות 13


בגלל תמיכה במתנגד משטר ארדואן מגרש 10 שגרירים חדשות 13


ארדואן במסר לארה ב אחפש בעלות ברית חדשות


ארדואן ירושלים היא עיר שלנו ישראל היום


יועצו של ארדואן חושף זו הסיבה שאנו רוצים לנרמל יחסים עם ישראל חדשות מעריב


הנשיא הרצוג שוחח עם נשיא טורקיה ארדואן חדשות מעריב


ארדואן אכן רוצה נורמליזציה עם ישראל ישראל היום


Z4ewfrmf3nirum


ארדואן שוחח עם מנהיגים באזור לסיים את התוקפנות של ישראל

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url